УРОК РУХЛИВИХ ІГОР
Урок №
Дата:
Клас: 3
Тема: Рухливі й народні ігри,
забави, естафети.
Завдання: 1 .Нагадати правила безпеки
під час занять рухливими іграми, забавами, естафета
2. Бесіда: рухливі й народні ігри
забави естафети в режимі дня учня.
3.Вивчити комплекс розвивальних
вправ із гімнастичною палицею.
4.Розвивати швидкість, спритність, стрибучість, координацію рухів
засобами рухливих ігор та естафет.
Мета: Формування здорової, фізично
розвиненої людини.
Місце
проведення:
спортивна зала.
Інвентар: м’ячі резинові, кеглі,
скакалки
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організаційно
- методичні вказівки
|
|||
Підготовча частина 15хв.
|
|||||
Організований перехід до спортивної зали
|
30 сек.
|
У колону по одному.
|
|||
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань
уроку
|
До 1 хв.
|
Звернути увагу на взуття , одяг, стан здоров’я.
|
|||
Правила безпеки під час занять
|
До 1хв.
|
Бесіда метод
«Мікрофон»
|
|||
Вимірювання Ч.С.С. за 15сек.
|
До 30 сек.
|
20- 22 ударів за 15 сек.
|
|||
Стройові
вправи(повороти на місці праворуч, ліворуч, стройовий крок на місці)
|
30- 40 сек.
|
Чітке виконання вправ
|
|||
Різновиди ходьби( на носках, на п’ятках, з високим
підніманням стегна, у повному присіді)
|
1 хв.
|
Звертати увагу на поставу, дистанцію.
|
|||
Різновиди бігу( без завдання, з підніманням стегна,
з закиданням гомілки, приставними кроками правим та лівим боком)
|
1хв. 30сек.
|
П’ятки підлоги не торкаються, тримати поставу,
дистанцію, дихання спокійне.
|
|||
Комплекс розвивальних вправ із гімнастичною палицею
8 вправ
|
|||||
Перешикування із колони по одному у колону по три
послідовними поворотами у русі.
|
До 40 сек.
|
Повернутись у шеренги і розімкнутись на витягнуті
руки
|
|||
1) В.П. стійка ноги нарізно.,
палиця внизу.
1- піднятись на носки руки з
палицею вгору
2- В.П.
|
4- 5 разів
|
Звертати увагу на дихання.
Руки вгору – вдих, опустили – видих.
|
|||
2) В.П. стійка ноги нарізно,
палиця у правій руці , тримати за середину
1- поворот кисті та голови
праворуч.
2- В.П.
3- 4 те саме лівою рукою.
|
4-6 разів
|
Із великою амплітудою, спину тримати рівно.
|
|||
3) В.П. те саме палиця у лівій
руці, дивитись прямо
1- поворот кисті праворуч,
нахил голова вперед; 2 – В.П.
3- поворот кисті ліворуч нахил
голови назад. 4 В.П.
|
4-6 разів
|
Під час нахилів голови вперед і назад виконувати
видих
В.П. - вдих
|
|||
4) В П. стійка ноги нарізно, руки
з палицею у горі
1- нахил тулубу праворуч,
2- В. П.
3- 4 те саме ліворуч
|
4-6 разів
|
Звертати увагу на дихання, коліна під час нахилів не
згинати.
|
|||
5) В.П сід
ноги нарізно, палицю тримати на ширині плечей, опустити на стегна
1- нахил уперед, доторкнутись до підйому.
2- В.П.
3- 4 те саме
|
4- 5 разів
|
З вертати увагу на дихання: нахил це видих. В.П. –
вдих. Коліна під час нахилу не згинати
|
|||
7) В.П. - О.С. руки з палицею внизу.
1 – стрибок ноги нарізно.
2- В.П.
|
8-10 разів
|
Руки в ліктях не згинати, спину тримати рівно.
|
|||
8) В.П. – О.С., хват за кінці палиці.
1 – присід, палицю перевести над головою за плечі.
2 – В.П.
|
8 – 10 разів
|
Звертати увагу на дихання та поставу.
|
|||
Вимірювання Ч.С.С. за 15 сек.
|
30сек.
|
32- 35 ударів
за 15 сек.
|
|||
Перешикування із шеренг у колони поворотом праворуч
|
30сек.
|
Скласти палиці почергово, колона за колоною.
|
|||
Основна частина 22 хв.
|
|||||
Нагадати правила безпеки під час естафет та
суддівство естафет
|
30сек.
|
Повідомлення вчителя. За 1- місце 3 бала, за 2- 2
бала, за 3- 1 бал.
|
|||
1 Естафета «
Стрибунці»
|
До 2- 3хв.
|
За сигналом учні стрибають на правій нозі до кеглі,
обстрибують її, змінюють ноги і стрибають до фінішу, передають естафету
наступному. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.
|
|||
2 Естафета
«Липкий м’яч»
|
До 2-3хв.
|
Учні стають парами, повертаються один до одного,
кладуть м’яч між собою і притискають його груддю, за сигналом рухаються до
позначки і повертаються назад передають естафету наступній парі. Перемагає
команда, яка першою закінчить естафету.
|
|||
3 Естафета «Передав - сідай»
|
До 2-3хв.
|
Команди утворюють коло. Один учень стає у середину
кола і за сигналом виконує передачу м’яча
своєму гравцю, той піймав м’яч по вертає його назад і присідає, коли останній гравець повернув м’яч ведучому , всі гравці одразу піднімаються.
Виграє команда, яка першою встала.
|
|||
4 Спортивна
вікторина
|
До 2- 3хв.
|
Кожній команді пропонують по 2 загадки. За правильну
відповідь команда отримує 3 бали.
|
|||
5 Е естафета « Кенгуру»
|
До 2-3хв.
|
За сигналом перші учні утримуючи м’яч між колін
починають виконувати стрибки до кеглів і таким же способом повертаються на
зад передають м’яч наступному гравцю. Виграє команда, яка першою закінчила
естафету.
|
|||
6 Естафета «Біг з перешкодою»
|
До 2- 3хв.
|
За сигналом перші учні починають бігти до позначки
де лежать скакалки, виконують по 5 стрибків, кладуть скакалку і бігом
повертаються до команди, передають естафету наступним. Команда, яка прийшла
першою виграє.
|
|||
7 Естафета «стрибки по кочках»
|
До 2-3 хв.
|
Перед командами намальовані «кочки». За сигналом
перші гравці починають виконувати стрибки по кочках, оббігають кеглі і так –
само по «кочках» повертаються назад
|
|||
8Естафета «Віднеси - принеси»
|
До3хв
|
За сигналом перший гравець біжить до позначки кладе
там кубик і повертається назад передає естафету наступному, той біжить до
кубика, бере його повертається назад передає кубик наступному. Виграє команда
яка першою закінчила естафету.
|
|||
Підсумок
естафет
|
30сек.
|
Оголошення балів.
|
|||
Заключна частина 3хв.
|
|||||
Шикування у шеренгу
|
15сек.
|
на лінії шикування
|
|||
Хвилина релаксації
|
1хв
|
- Діти, закрийте очі і уявіть , що ви знаходитесь на
березі моря. Звучить музика із шумом моря, діти розслабившись повільно
хитаються праворуч - ліворуч
|
|||
Підбиття підсумків уроку
|
1 хв.
|
Відзначити кращих учнів, виправити помилки,
оцінювання,
|
|||
Вимірювання Ч.С.С. за 15сек.
|
До 30 сек.
|
Визначити ступінь відновлення
|
|||
Організований перехід до роздягальні
|
15 сек.
|
У колону по одному.
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар